Díjat kaptam és elgondolkoztam....

Miszerint miért és minek készül egy díj.Elsőre roppant mód meg vagyok illetődve ,mert ez az első ilyen díjam és persze nagyon jó érzés, hogy valaki ily módon kitüntet (miközben egy kis olajat önt az egykébbként csendesen lobogó egóm lángjára).Na és gondolom ilyenkor beindul a gépezet én is tovább adom ,mégpedig rögtön 7 kreatív embernek aztán terjed, mint valami vírus és a világon mindenki kreatív blogger lesz a végén!!!NA ez aztán tényleg giga kreatív nemde?!!!
Szóval itt és most kérem szépen ez a fajta Vírus mutálódni fog! És ezen túl only kreatív blogger lesz.

És a mutáció

Szabályok egyszerűek:
-Ez nem egy influenza vírus ,úgyhogy elég csak egy embernek adnod , de ha nincs ilyen , akkor vársz , egy év múlva biztos lesz egy olyan ember.
-Röviden indokold döntésedet
-Írj egy kedvenc idézetet vagy viccet, vagy bármit ami épp odaillő tőlem az is lehet "Luke állj át a sötét oldalra!" tök mindegy csak legyél "Kreatív".

Na ez futott át rajtam most.Egyébiránt képtelen lennék szinte ugyanazt írni , mint amit ilyenkor szokás,amikor a díjátadó ugyanazt megfogalmazza amit én is,csak éppen most saját szóval kénne leírnom, de nem fogom inkább ezt is mutálóm (remélem az ügyes kezű herceg ezt nem veszi rossz néven tőlem ;-) :
Nos eddig sosem kaptam díjat senkitől sem , de most CSIPKEHERCEG kedvességének hála gazdagabb lettem egy Kreatív Blogger díjjal:-) Bár nagyon nem tudom mivel is érdemeltem ki hiszen sajnos mostanában nem is csináltam szinte semmit sem. . Ettől függetlenül nagyon örülök neki. Még kellene írnom magamról 7 dolgot , merthogy ilyenkor ezt is szokás:-)

NA én nem írok 7 dolgot. A blog tükör rólam , lehet, hogy olykor ferde , de ez ugye a net rákfenéje.....


Még egyszer köszönöm a díjat, érdekes eszmefuttatásokat indított el bennem....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések